Escolarización y admisión

Jornada virtual de portes obertes ESO realitzada dimecres 14 d’abril 2021,

BAC

LLISTES DEFINITIVES ADMISSIÓ BAT 2021-2022

Ja podeu consultar el llistat definitiu del procés d’admissió BAT.
El podeu consultar aquí:
www.caib.es→ Escolarització→Procés→ Ordenació i adjudicació’. A la finestra que apareix haureu d’introduir el següent filtre:

Procés: ‘Admissió BAT’
Opció: ‘Primeres’
Tipus de llistat: ‘Definitiu’
Estudis: l’estudi i torn corresponent.

Pitjar el botó “Genera el llistat de sol·licituds en pdf”. Hi ha 2 opcions per generar els llistats:
– Si no marcam cap opció obtindrem un llistat d’ús intern amb les dades dels alumnes, les seves opcions i la seva puntuació.
– Si activam l’opció «Només llistat publicable» obtindrem un llistat amb el codi de sol·licitud i la puntuació. Aquesta opció és la que podeu penjar a la web del vostre centre. D’aquesta manera els sol·licitants tendrán una referència sobre quantes sol·licituds hi ha hagut, les puntuacions de la resta de sol·licitants, etc.

Les famílies podran consultar el resultat del llistat de puntuació provisional a la nostra web, al següent link:  Resultat procés
Per favor, recordeu que heu de revisar que les llistes son correctes, si detecteu alguna errada  ho comuniqueu a la vostra oficina d’escolarització.
Gràcies per la vostra col·laboració.

Servei d’Escolarització

Jornada virtual de portes obertes BATXILLERAT realitzada divendres 23 d’abril 2021

CCFF

LLISTES DEFINITIVES DEL PROCES ORDINARI ADMISSIÓ FP – GM i GS (2A FASE) 2021-2022  CGFM Gestió Administrativa i CFGS Assistència a la Direcció

“Listas provisionales  2ª fase de admisión de CICLOS FORMATIVOS.”

En aquestes llistes:

• NO SURT RESERVA DE PLAÇA.

• La finalitat d’aquestes llistes és la de que els sol·licitants puguin comprovar que les opcions sol·licitades són correctes i que la baremació és l’adequada.

• L’ÚNICA IDENTIFICACIÓ DELS SOL·LICITANTS SÓN 4 XIFRES DEL SEU DOCUMENT D’IDENTITAT.

• Els sol·licitants surten agrupats per cada un dels grups d’aquesta 2a fase.

També es consultable des de l’enllaç publicat a la pàgina web d’FP <<fp.caib.es>> amb les dades de:

• DNI/NIE de l’alumne(a), o si és el cas d’un menor d’edat DNI/NIE (Pare/mare/tutor(a))

• DATA NAIXEMENT Alumne(a)

llistaSolicituds_Admissió FP – GM (2a Fase)_Provisional

llistaSolicituds_ADG31_C_Admissió FP – GS (2a Fase)_Provisional

LLISTES DEFINITIVES ADMISSIÓ FP 2021-2022

• En el cas dels cicles de modalitat presencial de GM i GS els sol·licitants surten agrupats per cada una de les 3 vies d’accés.

• DATA NAIXEMENT Alumne(a)

Us recordam que les persones que NO han obtingut cap plaça en les llistes definitives, estaran disponibles a la llista d’espera de la seva 1a opció i a la vegada poden tornar a participar voluntàriament en la 2a fase de l’1 al 7 de setembre. Les places a les que podran aspirar són les que restin en centres que NO tenen llista d’espera o una petita llista d’espera.

La llista de centres i ensenyaments que sortiran disponibles per participar a la segona fase, serà publicada a la pàgina web <fp.caib.es> una vegada tanquem la matrícula al GESTIB d’aquesta 1a fase que estem finalitzant ara

Jornada virtual de portes obertes CCFF realitzada dimecres 5 de Maig 2021