ESCOLA DE FAMILIES: AFECTIVITAT I SEXUALITAT 26 ABRIL 19h

El proper dijous 26 d’abril a les 19h al Saló d’actes del col.legi de Son Moix, tenim la darrera Escola de Families enmarcada al Projecte Creixem Junts d’aquest curs. Tancam les sessions amb una conferència sobre Afectivitat i Sexualitat amb la Psicòloga i Terapeuta sexual Aina Lliteras. Ens ajudarà a resoldre les qüestions amb una proposta dinàmica en el mon de la hipeinformació.

Els esperam! En aquesta ocasió donat l’horari no hi haurà Servei de guarderia.

Salutacions

El próximo jueves 26 de abril en el Salón de actos del colegio de Son Moix, tenemos la última sesión de Escuela de Familias enmarcada en el Proyecto Creciendo Juantos de este curso. Cerramos las sesiones con una conferencia sobre Afectividad y Sexualidad con la Psicóloga y Terapeuta sexual Aina Lliteras. Nos ayudará a resolver dudas con una propuesta dinàmica en el mundo de la hiperinformación.

¡Les esperamos! En esta ocasión debido al horario no habrá Servicio de Guardería.