LLISTES DEFINITIVES ADMISSIÓ BAT 2021-2022

Ja podeu consultar el llistat definitiu del procés d’admissió BAT.
El podeu consultar aquí:
www.caib.es→ Escolarització→Procés→ Ordenació i adjudicació’. A la finestra que apareix haureu d’introduir el següent filtre:
Procés: ‘Admissió BAT’
Opció: ‘Primeres’
Tipus de llistat: ‘Definitiu’
Estudis: l’estudi i torn corresponent.
Pitjar el botó “Genera el llistat de sol·licituds en pdf”. Hi ha 2 opcions per generar els llistats:
– Si no marcam cap opció obtindrem un llistat d’ús intern amb les dades dels alumnes, les seves opcions i la seva puntuació.
– Si activam l’opció «Només llistat publicable» obtindrem un llistat amb el codi de sol·licitud i la puntuació. Aquesta opció és la que podeu penjar a la web del vostre centre. D’aquesta manera els sol·licitants tendrán una referència sobre quantes sol·licituds hi ha hagut, les puntuacions de la resta de sol·licitants, etc.
Les famílies podran consultar el resultat del llistat de puntuació provisional a la nostra web, al següent link:  Resultat procés
Per favor, recordeu que heu de revisar que les llistes son correctes, si detecteu alguna errada  ho comuniqueu a la vostra oficina d’escolarització.
Gràcies per la vostra col·laboració.
Servei d’Escolarització