News

LLISTES DEFINITIVES DEL PROCES ORDINARI ADMISSIÓ FP – GM i GS (2A FASE) 2021-2022  CGFM Gestió Administrativa i CFGS Assistència a la Direcció

SEGONA FASE DEL PROCÉS D’ADMISSIÓ

“Listas provisionales  2ª fase de admisión de CICLOS FORMATIVOS.”

En aquestes llistes:

• NO SURT RESERVA DE PLAÇA.

• La finalitat d’aquestes llistes és la de que els sol·licitants puguin comprovar que les opcions sol·licitades són correctes i que la baremació és l’adequada.

• L’ÚNICA IDENTIFICACIÓ DELS SOL·LICITANTS SÓN 4 XIFRES DEL SEU DOCUMENT D’IDENTITAT.

• Els sol·licitants surten agrupats per cada un dels grups d’aquesta 2a fase.

També es consultable des de l’enllaç publicat a la pàgina web d’FP <<fp.caib.es>> amb les dades de:

• DNI/NIE de l’alumne(a), o si és el cas d’un menor d’edat DNI/NIE (Pare/mare/tutor(a))

• DATA NAIXEMENT Alumne(a)

llistaSolicituds_Admissió FP – GM (2a Fase)_Provisional

llistaSolicituds_ADG31_C_Admissió FP – GS (2a Fase)_Provisional

LLISTES DEFINITIVES ADMISSIÓ FP 2021-2022

• L’ÚNICA IDENTIFICACIÓ DELS SOL·LICITANTS SÓN 4 XIFRES DEL SEU DOCUMENT D’IDENTITAT.
  • En el cas dels cicles de modalitat presencial de GM i GS els sol·licitants surten agrupats per cada una de les 3 vies d’accés.

També es consultable des de l’enllaç publicat a la pàgina web d’FP <<fp.caib.es>> amb les dades de:

• DATA NAIXEMENT Alumne(a)

Us recordam que les persones que NO han obtingut cap plaça en les llistes definitives, estaran disponibles a la llista d’espera de la seva 1a opció i a la vegada poden tornar a participar voluntàriament en la 2a fase de l’1 al 7 de setembre. Les places a les que podran aspirar són les que restin en centres que NO tenen llista d’espera o una petita llista d’espera.

La llista de centres i ensenyaments que sortiran disponibles per participar a la segona fase, serà publicada a la pàgina web <fp.caib.es> una vegada tanquem la matrícula al GESTIB d’aquesta 1a fase que estem finalitzant ara.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.