Millorant el Berenar!

El projecte “Millorant el Berenar!” s’ha anat desenvolupant durant aquest trimestre amb l’objectiu de promoure uns bons hàbits nutricionals i respectuosos amb el medi ambient.

Voldríem compartir amb vostès el blog millorantberenar.blogspot.com. Aquest conté la informació i formació sobre alimentació i nutrició que han rebut els alumnes, així com els materials que han aportat els alumnes de batxillerat de ciències de l’assignatura d’Experiències d’Aprenentatge: jocs, cançons, receptes, concursos… dirigits als seus companys de segon cicle de primària.

Dissenyat amb la finalitat de fer arribar el projecte als alumnes i a les famílies, perquè junts poguem consolidar les actituds que hem fomentat, el blog queda a la vostra disposició i us convidem a visitar-lo.

Esperem que el pogueu gaudir amb els vostres fills/es i que sigui del vostre grat.

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.